07-05-2010, 10:24 AM
peter Skrev:Hej HannoverDet er jeg nu ikke, jeg har intet med planlægningen at gøre - men jeg har lovet Geodoc/Torben, at være til rådighed for hjælp han og Mickey evt. behøver under selve dagen.
Det lyder da sommetider som om at du er en lille smule med i kommiteen, altså bare en anelse, så måske at du kan fikse en lille Panerai udstilling med mine kun 4 Panerais, imens jeg tilmelder mig og betaler.![]()
MVH Peter
Vi kan da sagtens få dine Panerais op og ligge fint. De skal jo bare være i Silkeborg, så hvis du har nogen der napper dem med så går det, MEN jeg ville tro en del var kede af at have ansvaret. Jeg selv er i virkeligheden ikke så lykkelig ved at lægge mine ure ud, og så gå fra dem, for at sidde i registreringen uden for - og ikke have nogen form for opsyn, men omvendt er det jo kun venligsindede der bliver lukket ind. Jeg ved ikke om nogen vil/tør tage ansvar for andres også.
Kommer du ikke selv ved 2 tiden, så de kan komme frem hurtigt? De ville bestemt være tilløbsstykke - det er Panerai jo af gode årsager
Det er dine Rolex i øvrigt også, gerne med lidt guld som man ikke ofte ser, og så nævner jeg slet ikke en fin navitimer
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)