05-05-2010, 04:47 PM
Jeg har ejet to Millemetri ure og de var begge i en meget god byggekvalitet. Værkerne var schweizisk producerede ETA 2824-2, og de gik meget præcist. Pakningerne i disse divere, har jeg ladet mig fortælle af meget pålidelig kilde
, er tykke som O-ringe. Sammen med dette, så er kassen udfræset i ét stykke stål, og derefter monteret med en meget kraftig og lækker bagkasse. Alt i alt, så synes jeg, at man får meget ur for sine penge hos Anonimo. Jeg kunne sagtens finde på at købe en igen
Anonimo Millemetri Trilogeo (210 i alt. 70 med sort skive, 70 med gul og 70 med orange skive)

Anonimo Millemetri

Jeg kan rigtig godt lide den satinerede urkasse, som ud over at være flot lavet, også er praktisk
(Undskyld, alle hårene
) Uret sidder i øvrigt drøm-hamrende behageligt på håndleddet

Jeg har i øvrigt en masse fotos af urene. Hvis du er interesseret, så kan du sende mig en mail, og så smider jeg lidt billeder af urene til dig. I øvrigt, så er Peter Halse i Horsens Anonimo forhandler, så du er i de allerbedste hænder, såfremt du vælger at købe nyt
Anonimo Millemetri Trilogeo (210 i alt. 70 med sort skive, 70 med gul og 70 med orange skive)

Anonimo Millemetri

Jeg kan rigtig godt lide den satinerede urkasse, som ud over at være flot lavet, også er praktisk

Jeg har i øvrigt en masse fotos af urene. Hvis du er interesseret, så kan du sende mig en mail, og så smider jeg lidt billeder af urene til dig. I øvrigt, så er Peter Halse i Horsens Anonimo forhandler, så du er i de allerbedste hænder, såfremt du vælger at købe nyt
De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)