02-12-2012, 09:20 PM
Thor86 Skrev:Har hentet den i Tyskland, men jeg bor i Malmø.Amehlbye Skrev:Jeg går den anden vej - skifter bimmeren ud med en UP til februar :)
Det er alligevel noget af et skift, hvorfor?
Berg, er du bosiddende i Tyskland eller hvordan hang det sammen? :) Jeg ville seriøst også købe en lækker bil, hvis jeg boede i Tyskland. Sandsynligvis en Mazda MX 5, eller så en BMW. Alt er simpelthen så meget billigere i Tyskland, det irritere mig grænseløst meget. Specielt når jeg kører rundt i min Peugeot 107, javist det er en god lille bil, men jeg ville gerne have mere plads (selvom det ikke er nødvendigt endnu), og så en større motor. 1,0 med 68 heste rykker simpelthen bare ikke - ingen gang til en gokart.
Bilerne i Tyskland har normalpris, det er bilerne i Danmark der mega dyre!
Det er nr. 2 bil jeg henter i Tyskland, dels fordi udvalget er større, bilerne er oftest bedre passet på og så har de væsentligt mere udstyr.
Derudover så er det også pisse hyggeligt at gå og lede efter den rigtige bil, sætte sig i toget derned for at hente den... Og så få lov til at brænde den helt af på autobahn på vej hjem... Bliver altid en god lille herretur krydret med lidt adrenalin da der er en del penge involveret.
//Berg

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)