27-04-2010, 08:23 PM
wow, den ser godt nok flot ud.
Kunne vi få et billede mere af remmen <!-- s;) --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_wink.gif" alt=";)" title="Wink" /><!-- s;) -->
Du skulle gerne modtage remmen fra mig, senest imorgen.
Kunne vi få et billede mere af remmen <!-- s;) --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_wink.gif" alt=";)" title="Wink" /><!-- s;) -->
Du skulle gerne modtage remmen fra mig, senest imorgen.


![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)