Hvis ikke kinesiske guider får tusindvis af kroner, går Købe
Stensbjerg Skrev:
Kristofferj Skrev:Sort handel og arbejde er mikroskopisk lille i dk iforhold til det meste af resten af verden. I frankrig hvor min bedstefar bor er gartner, poolmand, rengøring og mekaniker alle sammen betalt sort. Det er ganske normalt, og han skulle ikke engang spørge om det.

Har du noget regnskab der beviser din påstand om hvor lidt sort arbejde der er i Danmark Kristoffer,
jeg er slet ikke i tvivl om at landets størrelse taget i betragtning så er sort arbejde kæmpe stort i DK,men jeg har intet regnskab der beviser det. Icon_e_wink

Men det er ret pæne beløb Told/Skat regner med.
Det ville være helt meningsløst at rode med. Vist er der sort arbejde i DK og ganske meget, specielt i visse kredsem men at bare tvivle på, at det er langt mere i Frankrig (og flere andre lande i Sydeuropa) - og lad mig så lige nævne Grækenland - og bevæge mig uden for Europa til Asien, Sydamerika og Afrika - det er helt meningsløst. DK har langt mindre end dem vi dér sammenligner os med, og på korruptionsskalaen ligger vi også langt pænere.
Det er ikke forsvar for sort arbejde som jeg er imod - blot konstatering af, at vist er det langt værre - noget nær de fleste - andre steder
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Hvis ikke kinesiske guider får tusindvis af kroner, går - af hannover_dk - 30-11-2012, 06:20 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)