26-04-2010, 11:51 AM
jacob jensen Skrev:jeg får det jeg min. mener jeg er værd om mdr.![]()
Ja der er jo meget andet at bruge sine penge på end ure
dog mener jeg stadigvæk er der er en general sammenhæng med hvor mange penge man tjener og hvor dyre de ure er der har ens interesse![]()
tjente jeg 100k om mdr. ja så var det altså ikke en JLC MCM jeg havde på armen selvom det er et dejligt ur,men derimod et JLC Polaris
som ja rigtig gættet er et dyre ur så på en måde mener jeg det hænger sammen![]()
(når jeg tænker over det ville jeg nok bare have dem begge sammen med den diver jeg mangler)
Hvad mener du så jeg tjener om måneden, når jeg idag bærer et Seamaster 600 som vist kostede 3 K ?
Selvfølgelig er der en sammenhæng mellem hvad man tjener og hvad man kan tillade sig at bruge på ure (få eller mange), men også mange andre ting har indflydelse. Familiesituation, andre interesser, ægtefællens indkomst, formue, gæld, boligsituation. Mange mange ting.
Og så tager skattefar trods alt ikke helt så meget af den sidst tjente krone mere!
Får man 250 kr i timen bliver det stadig 100 kr efter skat - det samme som mange får før skat, så værre er det heller ikke!
vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)