En dejlig lørdag
Kender I det, at nogle dage bare er dejlige ? De føles som om, de har deres helt eget rolige tempo, og til tider, så kniber man sig selv i armen, fordi dagen bringer så mange gode ting. Sådan en dag har jeg idag Icon_e_biggrin

Jeg blev hevet ud af fjerene klokken 5 til morgen af mine piger, og så har vi ellers fået ordnet en masse praktiske ting samt været på familietur. Nu er det så blevet tid til at åbne den pakke, som posten kom med til morgen Icon_e_biggrin :

Dejligt, en Seiko Prospex box
İmage

Selv om jeg jo godt ved hvad den indeholder, så er det alligevel dejligt at åbne
İmage

Hang tags og plastic over det hele
İmage

Også fra den modsatte side
İmage

Så, at få lov til at pille det hele af, for så til sidst at smække uret på armen. Det ER da bare dejligt Icon_e_biggrin
İmage

Det er min anden Blue Sumo (SBDC003), men allerede da mit første røg ud af døren, der var jeg ikke i tvivl om, at jeg skulle have et igen Icon_e_wink Modellen er utrolig velfinisheret og designmæssigt gennemtænkt. I tilgift, så gør den blå skive med blå bezel uret til det perfekte jeans ur: Bredt anvendeligt og pænt uden at være for meget Icon_e_smile

Jeg slipper endda for at lave mad i aften, da svigermor har inviteret mig på besøg så jeg kan se fodbold. Hun laver så aftensmad imens Icon_e_biggrin For en god ordens skyld skal det lige nævnes, at jeg har verdens bedste svigermor Icon_e_wink Icon_e_smile
De venligste hilsner, John
Svar

Beskeder i denne tråd
En dejlig lørdag - af Joepete_phpbb3_import15783 - 24-04-2010, 02:28 PM
Re: En dejlig lørdag - af Jesper B - 24-04-2010, 05:56 PM
Re: En dejlig lørdag - af Tukjær - 24-04-2010, 05:58 PM
Re: En dejlig lørdag - af johnfyn - 26-04-2010, 10:46 AM
Re: En dejlig lørdag - af Tukjær - 26-04-2010, 08:11 PM
Re: En dejlig lørdag - af Tukjær - 26-04-2010, 08:51 PM
Re: En dejlig lørdag - af Peter - 28-04-2010, 03:41 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)