23-04-2010, 08:23 PM
HG Skrev:Super valg og JA der er noget UFORKLARELIGT over Panerai ure. Der er en "slags" magi over dem.Altså indtil videre har jeg (snart) 5 ure. Så plads nummer 6, må være reserveret til en Sub..... Men jeg overvejer også om vi skal købe en ny bil. Det slider jo en del med alle de km hver dag..... Er lidt fristet af en Seat Leon Ecomotive.... Og så må Subben vente til jeg får bonus (hvis)....
Hvad skal de sidste i kassen være??
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)