Nyt ur fra Micki...
#18
HG Skrev:Super valg og JA der er noget UFORKLARELIGT over Panerai ure. Der er en "slags" magi over dem.

Hvad skal de sidste i kassen være??
Altså indtil videre har jeg (snart) 5 ure. Så plads nummer 6, må være reserveret til en Sub..... Men jeg overvejer også om vi skal købe en ny bil. Det slider jo en del med alle de km hver dag..... Er lidt fristet af en Seat Leon Ecomotive.... Og så må Subben vente til jeg får bonus (hvis)....
Svar


Beskeder i denne tråd
Nyt ur fra Micki... - af Tukjær - 22-04-2010, 05:57 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Kim T - 22-04-2010, 06:59 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Mr. Korsbek! - 22-04-2010, 07:09 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Jesper B - 22-04-2010, 07:13 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Tukjær - 22-04-2010, 07:23 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af jacob jensen - 22-04-2010, 07:26 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Kim T - 22-04-2010, 07:30 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Tukjær - 22-04-2010, 07:36 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Kim T - 22-04-2010, 07:44 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Len - 22-04-2010, 07:52 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Nopanic - 22-04-2010, 09:41 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Peter - 23-04-2010, 03:16 AM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Claus_K - 23-04-2010, 07:26 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Tukjær - 23-04-2010, 07:56 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af HG - 23-04-2010, 08:01 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Claus_K - 23-04-2010, 08:06 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Tukjær - 23-04-2010, 08:23 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af MortenKN - 24-04-2010, 06:29 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Tukjær - 27-04-2010, 06:28 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Nopanic - 27-04-2010, 08:23 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Tukjær - 27-04-2010, 08:37 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Nopanic - 27-04-2010, 08:46 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Peter - 28-04-2010, 01:48 AM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)