Nyt ur fra Micki...
#1
Panerai PAM24, som efterhånden må kaldes et "omgangsur".... Blev solgt af Bo Hansen til DonWerner, derefter til nopanic via Micki, og nu til mig, igen via Micki.... Jeg tør slet ikke tænke på hvor meget Micki har tjent på dette ur <!-- s:lol: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif" alt=":lol:" title="Laughing" /><!-- s:lol: --> Ud røg Kobold'en, som Peter Halse nu har fornøjelse af.....

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Flere billeder følger....
Svar


Beskeder i denne tråd
Nyt ur fra Micki... - af Tukjær - 22-04-2010, 05:57 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Kim T - 22-04-2010, 06:59 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Mr. Korsbek! - 22-04-2010, 07:09 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Jesper B - 22-04-2010, 07:13 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Tukjær - 22-04-2010, 07:23 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af jacob jensen - 22-04-2010, 07:26 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Kim T - 22-04-2010, 07:30 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Tukjær - 22-04-2010, 07:36 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Kim T - 22-04-2010, 07:44 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Len - 22-04-2010, 07:52 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Nopanic - 22-04-2010, 09:41 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Peter - 23-04-2010, 03:16 AM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Claus_K - 23-04-2010, 07:26 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Tukjær - 23-04-2010, 07:56 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af HG - 23-04-2010, 08:01 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Claus_K - 23-04-2010, 08:06 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Tukjær - 23-04-2010, 08:23 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af MortenKN - 24-04-2010, 06:29 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Tukjær - 27-04-2010, 06:28 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Nopanic - 27-04-2010, 08:23 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Tukjær - 27-04-2010, 08:37 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Nopanic - 27-04-2010, 08:46 PM
Re: Nyt ur fra Micki... - af Peter - 28-04-2010, 01:48 AM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)