22-04-2010, 05:57 PM
Panerai PAM24, som efterhånden må kaldes et "omgangsur".... Blev solgt af Bo Hansen til DonWerner, derefter til nopanic via Micki, og nu til mig, igen via Micki.... Jeg tør slet ikke tænke på hvor meget Micki har tjent på dette ur <!-- s:lol: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif" alt=":lol:" title="Laughing" /><!-- s:lol: --> Ud røg Kobold'en, som Peter Halse nu har fornøjelse af.....





Flere billeder følger....





Flere billeder følger....
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)