27-11-2012, 01:24 AM
Tjaa som ejendomsmægler har jeg også en dresscode som skal overholdes. Dog er det ikke værre en jeans/bomuldsbuks/pæne bukser og en skjorte. Møder med "vigtige" topfolk fra ens samarbejdspartnere kræver selvfølgelig også en blazer til tider. Og personligt går jeg altid i langærmede skjorter, også om sommeren
Jeg synes simpelthen ikke der er noget grimmere end en kortærmet skjorte - det ser tosset ud synes jeg
Min chef/indehaveren mangler bestemt ikke noget, men går sjovt nok rundt med et casio qurtz ur i noget forgyldt stål. Kender faktisk ingen af mine kollegaer som har et dyrt ur, ud over en konkurrent i byen som løber rundt med et PP
Jeg har dog også mine overvejelser omkring at købe et dyrt ur - kan ikke bestemme mig om jeg skal vælge IWC eller lignende mærke for at undgå en kommentar omkring f.eks et Rolex
Min chef/indehaveren mangler bestemt ikke noget, men går sjovt nok rundt med et casio qurtz ur i noget forgyldt stål. Kender faktisk ingen af mine kollegaer som har et dyrt ur, ud over en konkurrent i byen som løber rundt med et PP
Jeg har dog også mine overvejelser omkring at købe et dyrt ur - kan ikke bestemme mig om jeg skal vælge IWC eller lignende mærke for at undgå en kommentar omkring f.eks et Rolex

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)