speedmaster med safirglas bagtil og hersalitglas foran?
#9
Stinger Skrev:@Hannover:


Bemærk at jeg skrev "normale" mennesker Icon_e_wink

9 ud af 10 personer i et tilfældigt S-tog ville vælge en 7350 hvis de fik "features" som værkfinish, holdbarhed og den gennemsigtige bagkasse fremvist kontra en historisk Speedmaster (vi ser bort fra prisforskel).

Der er ingen tvivl om at samlere vil have en anden mening. Men hvis uret er ens første "rigtige" ur, og det skal bruges og nydes uden omtanke - hver dag - så er det klart at man vælger den nye opdaterede og lidt mere holdbare model. Har man maaange ure og kan lave lidt rotation, så er det muligt at historien spiller ind i manges valg.
Det kan du sagtens ha ret i. Fordelen ved at spørge her - og spørger er jo opmærksom på hersalitten - er at man slipper for at være normal Icon_e_smile - men JA - de fleste i S-toget ville sikkert tage et med glasbagside.
Det er jo muligt at spørger hen ad vejen bliver samler - det er vist ret almindeligt - og så vil han måske - og kun måske- fortryde det ikke blev hersalit
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar


Beskeder i denne tråd
Re: speedmaster med safirglas bagtil og hersalitglas foran? - af hannover_dk - 05-04-2010, 03:15 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 4 gæst(er)