29-03-2010, 09:44 PM
Her er samlingen pt.:

Øverst/venste => nederst højre:
1. Lum-Tec M8, i Tungsten/Wolfram med carbon skive (kommende vielsesring er i Tungsten/Wolfram)
2. Rolex Explorer (på bund rem. Ubetinget mit mest behagelig ur at bære)
3. Omega Speedmaster Mark II (Alderspræsidenten, men i nærmest NOS stand. Beklager foto-reflektionen i glasset
)
4. Bernhardt Corsair, med gul skive (ny beater fra sidste uge)
5. Benarus Sea Devil (med LE #82, da jeg fandt sammen med min forlovede d. 8. feb. Udover det, har jeg selv bidraget til design af uret)
6. Seiko Chronograf (fra feb. 1978, den måned jeg er født i)
7. Seiko Chronograf (fra feb. 1978, den måned jeg er født i)
8. Memocall med mekanisk alarm (impulskøb fra Ebay, 300.- går/virker perfekt)
9. G-Shock med sort display, solar og radio-tids-signal (til det rigtig hårde. Herudover tidsangiver for alle andre ure)
Herudover - hvis alt går vel - supplerer jeg inden længe med endnu en Speedmaster LE #2905 (ud af 6000stk) hvilket er ret fantastisk da jeg skal giftes nu den 29. maj (= 2905).
Jeg forsøger at dreje samlingen hen i noget der har/får en tydelig affektionsværdi, hvorfor nr. 1, 5, 6, 7 + den forhåbentlig kommende Speedmaster er 100% keepere

Øverst/venste => nederst højre:
1. Lum-Tec M8, i Tungsten/Wolfram med carbon skive (kommende vielsesring er i Tungsten/Wolfram)
2. Rolex Explorer (på bund rem. Ubetinget mit mest behagelig ur at bære)
3. Omega Speedmaster Mark II (Alderspræsidenten, men i nærmest NOS stand. Beklager foto-reflektionen i glasset
4. Bernhardt Corsair, med gul skive (ny beater fra sidste uge)
5. Benarus Sea Devil (med LE #82, da jeg fandt sammen med min forlovede d. 8. feb. Udover det, har jeg selv bidraget til design af uret)
6. Seiko Chronograf (fra feb. 1978, den måned jeg er født i)
7. Seiko Chronograf (fra feb. 1978, den måned jeg er født i)
8. Memocall med mekanisk alarm (impulskøb fra Ebay, 300.- går/virker perfekt)
9. G-Shock med sort display, solar og radio-tids-signal (til det rigtig hårde. Herudover tidsangiver for alle andre ure)
Herudover - hvis alt går vel - supplerer jeg inden længe med endnu en Speedmaster LE #2905 (ud af 6000stk) hvilket er ret fantastisk da jeg skal giftes nu den 29. maj (= 2905).
Jeg forsøger at dreje samlingen hen i noget der har/får en tydelig affektionsværdi, hvorfor nr. 1, 5, 6, 7 + den forhåbentlig kommende Speedmaster er 100% keepere

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)