25-11-2012, 02:25 PM
Jeg kan også lettere forholde mig til ordet beater end tool. Klart nok at astronauterne på Apollo 13 kunne se deres speedmasters som tool i den grad, og dykkere ser vel deres dykkercomputer som har afløst dykkeruret som egentligt tool. MÅSKE der også er folk der arbejder med stærk magnetisme som ser IWC Ingenieur som tool, og i de gode gamle dage, var hele toggangen afhængig af, at der var en mand om bord til at fløjte - og han var afhængig af et helt prisist lommeur af "railrodegrade" kvalitet - men ellers har man vel ikke i 2012 toolure.
Jeg har et som jeg bruger når jeg dykker, og dykker så lidt, at jeg klarer mig fint ved at se minutter på min ploproff - men det kunne masser af andre ure også klare
Derimod har jeg visse ure, som jeg kan kalde beaters. Ikke fordi det nødvendigvis er stærkere end andre, men fordi jeg ikke vil tude så meget hvis kransen får en ridse eller jeg får dyppet dem ned i lidt cement - herregud skidtet kan jo vaskes af
Jeg tror MÅSKE at militærfolk stadigt med en vis ære kan tale om toolure - ure de kan aflæse og som ikke svigter dem og som ikke sender forædderiske blink ud til fjenden når solen rammer dem - ellers tror jeg ikke der er mange fag der bruger - tool ure
vh
Jeg har et som jeg bruger når jeg dykker, og dykker så lidt, at jeg klarer mig fint ved at se minutter på min ploproff - men det kunne masser af andre ure også klare
Derimod har jeg visse ure, som jeg kan kalde beaters. Ikke fordi det nødvendigvis er stærkere end andre, men fordi jeg ikke vil tude så meget hvis kransen får en ridse eller jeg får dyppet dem ned i lidt cement - herregud skidtet kan jo vaskes af
Jeg tror MÅSKE at militærfolk stadigt med en vis ære kan tale om toolure - ure de kan aflæse og som ikke svigter dem og som ikke sender forædderiske blink ud til fjenden når solen rammer dem - ellers tror jeg ikke der er mange fag der bruger - tool ure
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)