14-03-2010, 07:48 PM
Hej. har selv købt en mazda 6 inclusive stationcar 2.0 benzin fra ny, tilbage i 2007. Så det er ikke den nye model der er på markedet. Nu har jeg så kørt i den i små 3 år, og har endnu ikke fundet noget jeg er utilfreds med. godt med aflæggerplads. god lyd på bose-anlæget(det fulgte med i inclusive modelen. vil klart bruge penge på et ordentligt anlæg igen ved næste bilkøb). har brugt bilen til at køre på ferie i europa med kone og 1 barn. det har fungeret perfekt for os. Jeg var ude at køre i den nye model, da jeg overvejer at opgradere, men der sad jeg ikke godt med benet. det højre ben hvilede op af en skarp kant så jeg fik ondt. det problem er der ikke i den model jeg har. Du skal huske at få rustbehandlet bilen. mazda er nogle sløsehoveder til at beskytte deres biler. men gør du det holder den også i mange år. jeg køre i snit 11 kilometer på en liter benzin. ikke helt godt, men glemte det lidt i overvejelserne da jeg købte bilen. så vidt jeg ved er mazda også den eneste til at klare 100.000 km. testen i tyskland uden fejl. Det er der vidst ikke andre biler der har klaret. så kan kun anbefale at kigge nærmere på mazda. Fed bil.
Der er en ting jeg glemte. der er ikke noget cigaret stik i bagagerummet. det kan dog eftermonteres for 5-800 kroner. så kan køletasken få strøm uden kablet hænger fra føresædet.
Der er en ting jeg glemte. der er ikke noget cigaret stik i bagagerummet. det kan dog eftermonteres for 5-800 kroner. så kan køletasken få strøm uden kablet hænger fra føresædet.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)