24-11-2012, 06:24 PM
Jeg har lige fået mig en dejlig SubC som jeg er rigtig glad for og har på armen hele tiden. Forsøgte at bære mit Seiko MM300 men der gik ikke mere end nogle få timer så var Subben tilbage igen. Men der hvor filmen knækker er, at midt i al denne glæde over at have det 'perfekte' ur, er jeg besat af tanken om en IWC Ingenieur.
Problemet er at jeg ikke vil af med Subben (som i ALDRIG) og sidst jeg så efter havde jeg heller ikke vundet i lotto... Desuden er nydelsessyge og fråseri på en hvis liste - og det her begynder at nærme sig noget i den retning.
Kan vi ikke alle sammen blive enige om at en IWC Ingenieur er noget bras og så er det hele meget bedre i morgen?
Ha en go lørdag aften!
Problemet er at jeg ikke vil af med Subben (som i ALDRIG) og sidst jeg så efter havde jeg heller ikke vundet i lotto... Desuden er nydelsessyge og fråseri på en hvis liste - og det her begynder at nærme sig noget i den retning.
Kan vi ikke alle sammen blive enige om at en IWC Ingenieur er noget bras og så er det hele meget bedre i morgen?
Ha en go lørdag aften!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)