Erfaringer med Mazda 6 eller Honda Accord ?
jacob jensen Skrev:du bringer en anden part ind i dit "ejerskab" af en bil
og tro mig (eller lad være) han tjener penge på det.
Kedelig karl hva Icon_e_smile
Sådan er det naturligvis. Der er ikke så mange til at betale gildet. For firmaer, til dels skat naturligvis, når fradrag kan udnyttes på forskellig vis, men jeg tror et af hovedpunkterne man skal se på ved leasing, og som mange, firmaer og private, vælger efter, er at KENDE OMKOSTNINGERNE fra start til slut.

Ja - generelt set har leasing manden tænkt sig at tjene, så der bliver det mere hans storkøbsfordele ved indkøb og reparationer som kan gøre det hele rentabelt + man er forsikret mod store uforudsete regninger, dem deler leasing manden ud mellem alle kunderne.

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Erfaringer med Mazda 6 eller Honda Accord ? - af jacob jensen - 08-03-2010, 07:40 PM
Re: Erfaringer med Mazda 6 eller Honda Accord ? - af jacob jensen - 09-03-2010, 01:29 AM
Re: Erfaringer med Mazda 6 eller Honda Accord ? - af jacob jensen - 11-03-2010, 08:16 PM
Re: Erfaringer med Mazda 6 eller Honda Accord ? - af jacob jensen - 11-03-2010, 09:53 PM
Re: Erfaringer med Mazda 6 eller Honda Accord ? - af hannover_dk - 11-03-2010, 10:06 PM
Re: Erfaringer med Mazda 6 eller Honda Accord ? - af jacob jensen - 11-03-2010, 10:12 PM
Re: Erfaringer med Mazda 6 eller Honda Accord ? - af jacob jensen - 11-03-2010, 10:38 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)