Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser.
peter Skrev:Hej Hannover

Jeg skrev også mit indlæg for at drille dig lidt, da jeg ved at du hader redials, og også fordi der står Swiss Made T på urskiven, på et ur uden tritium, for på dem plejer der at stå bare Swiss Made, og hvis uret har selvlysende markeringeringer, står der normalvis T Swiss Made T, og ikke et enkelt T, men John jeg håber på at du vil belyse problemet en lille smule, for hvorfor skal Omega skrive at en skive er med tritium når den ikke er det, det var meningen med mit indlæg, og selvfølgelig tror jeg på dig når du skriver at det ikke er en redial, men ifald at det ikke er en redial tror jeg at den er meget sjælden.

MVH Peter
Givet ikke re-dial - men ellers godt spørgsmål. Lad os lige få klart, at T swiss made T mig bekendt generelt betyder Tritium i skive og Tritium i visere, mendes Swiss made T indikerer kun tritium i visere, så begge dele findes i høj grad.

OM Omega så har sjusket med betegnelserne, det er ikke umuligt. Jeg har en anden piepan - næsten samme skive, men med lidt tydeligere tynd tritium i visere - og den hedder bare swiss made
Jeg har tidligere hørt fra Omega, at viserne på den både kan være med tynd tritium og med sort fyldning på referencen, og dermed sikkert samme skive

Omvendt, disse her - til venstre T swiss made T og til højre Swiss Made T - giver ikke det klare svar.
Den til højre har tydelig tritium i visere og i markeringer, den til venstre har nok mest kun i visere, og det kunne så være korrekt, men jeg mener den har små tritium pletter yders ved alle markeringer i skiven, og så skulle den jo være med 2 t'er.

Denne også originale, har tydeligt tynd tritium i visere, men intet T hverken får eller efter Swiss made.
İmage

Jeg kan godt forestille mig lidt sjusk fra omegas side, det ville ikke være første gang der var "special udgaver" på den måde. Per B kan jo checke en stribe af sine og se om der er sammenhæng med 2 x T hvis det er både skive og visere og EN gang T hvis kun visere - når det står sidst (og tror jeg faktisk, hvis det står først - kun på skiven)

vh

İmage
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - af hannover_dk - 26-02-2010, 04:32 PM
Re: 7734 med kolonnehjul? - af hannover_dk - 27-02-2010, 06:54 PM
Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 21-04-2011, 01:29 PM
Blancpain - af jk_phpbb3_import15746 - 01-07-2011, 11:56 AM
Blancpain på sort rem - af jk_phpbb3_import15746 - 02-07-2011, 07:17 PM
Re: Blancpain på sort rem - af HG - 02-07-2011, 07:31 PM
Re: Blancpain på sort rem - af Mads Gjødesen - 06-07-2011, 12:27 AM
Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 11-12-2011, 02:25 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)