23-02-2010, 02:25 AM
Citat:tøj på - ikke altid nyt, langt fra, men ex bill Gates sweaters kunne sagtens være en med cashmir
bestemt kan den det - hvilket en hver sælger spotter med det samme og vupti top betjening - og betyder det så at man skal være rig for at gå i Casmire ??????? og skal man vise sin årsopgørelse inden man kan få lov at købe en sweater med Cashmire ????
Så "pæn"i tøjet eller mærkevaretøj = med en god års løn ?????????
come on vi lever i 2010 jeg synes ikke i kan sætte folk i bås på den måde og jeg tror heller ikke at der er nogen som helst sælger der kan spotte
en god kunde ud fra påklædning
iøvrigt sælger H OG M en Cashmire pullover for 299.-
Citat:Mein Gott! Du har måske ret, men godt jeg ikke ønsker et være hot. Så blev jeg jo nødt til at købe et par sneakers. Og jeg passer heller ikke heeelt ind på den fordom med IT folk. Jeg ejer ikke et par jeans, har ingen tatoos, og går ikke i T-shirt. Men jeg tjener mine penge i IT branchenJeg skrev også dem der tjerner rigtigt mange penge på IT
men du sætter jo selv folk i bås - det du siger nu er jo at hvis man er i IT branchen er man som dig og det var en af de ting jeg gerne ville rykke ved - så det er ok for dig ikke at eje en Tshirt eller gå i jeans ect. men det er da altså andre der gør og gør man det kan man altså stadig godt have masse penge -
P.s du går dog i polo Tshirt kan jeg se

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)