23-02-2010, 12:54 AM
Speedy Skrev:+1 MifJo ikke kan kan sættes i system og bås, men jeg vil nu godt fastholde, at FLERTALLET (og dermed absolut ikke alle) som har godt med penge - uanset hvad slags tøjstil de vælger, generelt har dyrere tøj på - ikke altid nyt, langt fra, men ex bill Gates sweaters kunne sagtens være en med cashmir.![]()
Er denne debat ikke bare endnu et eksempel -som mange tidligere, at når man forsøger at sætte folk i bås og generalisere, så går man ofte galt i byen?
Så kan man synes at verden er af lave, og at det er noget rod det hele.Og JA lige nu sidder Máds blærerøv Christensen i mit fjernsyn og reklamerer for et Invitakøkken iført sokker med orange striber, de sokker så jeg i Føtex idag! Hvor er sammenhængen, jeg ved det ikke.
Jeg tror heller ikke Morgans shorts ud i urbutikkerne, er et par brugte fodboldtshorts fra HIK?
Mads Blærerøv, ja den stil kan man da sagtens køre, specielt som selvstændig, eller i et firma med fart på og superfriskt immage, men han får jo ikke job i AP Møller eller Nordeas front linje mod forretningsforbindelser - men masser af andre steder - så JA der er visse steriotyper som holder og JA der er bestemt mulighed for jeans - også kombineret med jakke og T shirt (bemærk hvor ofte det er en mærke T-shirt) - og for sneakers til jakkesæt - også i AP Møller og så videre - nok ganske aldersbestemt - men rummeligheden er ret stor - gudskelov
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)