For mange posts med de samme "good guys"?
Claus og HG... helt enig Icon_e_smile

Jeg syntes, når dem som sælger ure herinde har gavn af de indlæg der kommer, så lad dem dog have dem i fred! ..
Ved godt de ikke ejer dette forum, men de lægger da nogle annoncekroner.... Jeg kigger næste altid ind i japansk(seiko Icon_e_smile ) forum, men læser ganske få af dem da de ikke har den store interesse.

Brusen: Forstår ikke helt at jeg skulle blive ligeglad med alt fordi jeg springer indlæg over..
jeg ønsker også at gøre dette fremragende urforum endnu bedre, men det gør man vel ikke ved at forringe det for vores annoncører.
Gør vi lidt for dem, smider de måske lidt flere annoncekroner.. Og deres motivation til at blive på forumet og komme med gode indlæg er måske lidt højere

Mvh
Henrik

Beskeder i denne tråd
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af jacob jensen - 18-02-2010, 08:25 PM
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af Tukjær - 19-02-2010, 04:09 PM
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af Tukjær - 20-02-2010, 07:43 PM
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af Tukjær - 20-02-2010, 08:36 PM
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af HenrikG - 20-02-2010, 09:53 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)