For mange posts med de samme "good guys"?
Brusen Skrev:
HenrikG Skrev:Helt enig micki, forstår ikke helt hvorfor det var brug for de 4 nye tråde.
Hvis der er tråde man ikke gider læse så hop dog videre.

Jan Kirk, hvorfor blev det løsningen?

Vi er gudskelov ikke allesammen enige på dette forum. Dette er en god løsning, da det efter min mening var et problem med så mange af de samme posts om de samme personer hver eneste dag.

Er det omvendt et problem for dig at det er sat op på denne måde nu?

/René.

På en måde ja, for jeg linker jo til dem på min hjemmeside og jo flere links jo bedre ser det ud, nu kommer der jo ikke flere på den konto.

I bund og grund så kan vi jo blive ved, nu er folk begyndt at skrive tillykke med dagen når folk fylder år, så burde det jo også være et problem, så skal de vel også samles i en tråd??

Vintage Omega er ikke lige min kop te (de er smukke men for små i min verden) Dem bliver der skrevet en del om, og det er tråde jeg hopper hen over, skal de så også samles da JEG syndes de er kedelig???
Mvh. Micki - DREAMWATCH

Beskeder i denne tråd
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af jacob jensen - 18-02-2010, 08:25 PM
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af dreamwatch.dk - 19-02-2010, 02:54 PM
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af Tukjær - 19-02-2010, 04:09 PM
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af Tukjær - 20-02-2010, 07:43 PM
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af Tukjær - 20-02-2010, 08:36 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)