For mange posts med de samme "good guys"?
Nu er jeg jo en af dem som bliver nævnt.

Jeg kan følge dig at med du måske ikke vil læse om det, men jeg kan ikke helt forstå man ikke bare hopper over de indlæg man ikke gider læse??

Jeg lever af at sælge disse ure, og det betyder utroligt meget for min forretning at få disse poster som jeg også linker til på min hjemmeside.

Skal jeg sende et ur til Grøndland eller den anden ende af DK, så er der kun en ting som tæller, og det er tillid til mig fra købers side, og der hjælper dette super meget. Jeg bruger det også selv hvis jeg skal ha sendt noget fra en anden, så tjekker jeg så meget op jeg nu kan.

Men som jeg ser det er der kommet en tråd til os der sælger en del, så må vi se om de bliver fyldt op Icon_smil

Men jeg forstår stadig ikke man bare hopper hen over dem, jeg gør det samme med de tråde som ikke siger mig noget..
Mvh. Micki - DREAMWATCH

Beskeder i denne tråd
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af jacob jensen - 18-02-2010, 08:25 PM
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af dreamwatch.dk - 18-02-2010, 11:20 PM
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af Tukjær - 19-02-2010, 04:09 PM
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af Tukjær - 20-02-2010, 07:43 PM
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af Tukjær - 20-02-2010, 08:36 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)