For mange posts med de samme "good guys"?
Jeg synes egentlig Hannovers idé om at lave een Micki J tråd, een Peter H tråd, een Mads tråd etc virker god.

Er man så interesseret i disse personers adfærd, så kan man let scrolle ned i den pågældende persons tråd og finde +'er og evt(forhåbentlig ikke) -'er frem for den sidste periode og danne sig et indtryk af ham/hende.

Det ér netop en meget meget lille skare af mennesker som gang på gang på gang på gang bliver mindet om hvor flinke og rare disse urfolk er, det er netop derfor jeg synes det er så latterligt at der konstant skal postes om dem.

Havde dette været et forum med flere tusinde brugere kunne jeg bedre forstå det, men så havde der også alligevel meget naturligt været langt mellem posts om den samme person pga flere dealers/konkurrenter.

Som det ser ud nu er det for lamt, IMHO. Icon_e_confused

/René.

Beskeder i denne tråd
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af jacob jensen - 18-02-2010, 08:25 PM
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af Brusen - 18-02-2010, 08:59 PM
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af Tukjær - 19-02-2010, 04:09 PM
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af Tukjær - 20-02-2010, 07:43 PM
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af Tukjær - 20-02-2010, 08:36 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)