For mange posts med de samme "good guys"?
Tio Malo Skrev:
Citat:Hvis man gerne vil fortælle sælger at man er tilfreds, kan man så ikke sende en sms eller email efterfølgende og gøre opmærksom på dette? Det plejer jeg da selv at gøre.

Nej, det generer mig ikke direkte at der er så mange af de samme posts, men et forum er til for at blive klogere på nogle bestemte områder, jeg synes nærmest man bliver dummere og dummere af at læse posts i "good guys/bad guys"
/René.

Lige mine ord, René.
Jeg synes at her er alt for mange formaninger om at "hoppe tråden over" hvis stilen ikke passer, når man kritiserer et emne eller indlæg.
Rigtigt nok, man kan ikke altid please alle, men det burde være muligt og accepteret at kritisere.
Evigt konsensus og rygklapperi leder til et tandløs og uinteressant forum. Så kan alle bare hoppe over de tråde som ikke passer dem, men i sidste ende hopper også nye brugere over hele sitet, mens Good Old Boys bekræfter hinanden om deres status som Good Guys.
Det vil vi vel ikke... ?
John
Spot on Icon_cool

Beskeder i denne tråd
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af jacob jensen - 18-02-2010, 08:25 PM
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af Tukjær - 19-02-2010, 04:09 PM
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af Tukjær - 20-02-2010, 07:43 PM
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af Tukjær - 20-02-2010, 08:36 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)