For mange posts med de samme "good guys"?
hannover_dk Skrev:Jeg har som sagt ikke problem med good guys bad - springer det normalt over, men naturligvis er det ikke helt pjat, at hvis mange springer over, så taber vi lidt på det.
Med pjat mener jeg, at jeg ikke tror at folk springer forummet over pga. gentagelserne i Good/Bad guys.
Den mere generelle måde forummet kører på er en anden snak, IMHO.
Der er uden tvivl nogen der fravælger pga. dette, men nu snakkede vi jo om Good guy udmeldningerne.

hannover_dk Skrev:Det er så forum som det er p.t., og det må man ha respekt for og leve med. Det skifter fra tid til tid. P.T. er jeg lidt aktiv et par andre steder for at se om det der skulle være mere min stil (ikke bedre men mere min stil) - Om det er det - tja - det er ikke helt let at sige - ser måske ret ens ud mange steder,og så falder mine prioriteter jo bare tilbage på mig selv Icon_e_smile

Jeg er dagligt på 4 fora, dog mest som passiv læser. TZ-UK - Paneristi - TimeZone - og selvfølgelig her Icon_e_wink
Jeg syntes at den måde forummet kører på, er meget ens med de ovenstående fora.
Den venskabelige tone og til tider tovejs kommunikation/chat.
Jeg siger ikke at hverken det ene, eller det andet er det rigtige, da det jo netop er individuelt.

Mine kommentarer i denne tråd er udelukkende skrevet ifht. dette emne (for mange posts med de samme "good guys")
Og her syntes JEG at gentagelser er helt på sin plads, og jeg vil stadig skrive det her, hvis jeg køber et ur af en af de kendte guttermænd Icon_e_biggrin

Mvh. Kim

Beskeder i denne tråd
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af Kim T - 17-02-2010, 05:00 PM
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af jacob jensen - 18-02-2010, 08:25 PM
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af Tukjær - 19-02-2010, 04:09 PM
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af Tukjær - 20-02-2010, 07:43 PM
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af Tukjær - 20-02-2010, 08:36 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)