17-02-2010, 04:11 PM
Kender ikke de to du nævner, men de ser da godt ud. Eneste lille indspark skal være min erfaring med mange forskellige høj-rygs kontorstole. (Jeg har sust rundt mellem datter selskaber overalt i verden og siddet i ret mange højryggede kontorstole.)
Lidt fælles for dem er, at de har gode mekanikker som kan læne hele stolen - sæde og ryg, eller bare ryg - og indstille ryggen så den læner bagud eller let frem.
De mekanikker har så en udløser, og jeg synes ofte man kan komme til at ramme en sådan udløser - og så får et SPARK i ryggen af stoles ryg, der truer med at smide en over i computeren. Ikke yndefuldt. Få en der ikke er let at udløse
vh
Lidt fælles for dem er, at de har gode mekanikker som kan læne hele stolen - sæde og ryg, eller bare ryg - og indstille ryggen så den læner bagud eller let frem.
De mekanikker har så en udløser, og jeg synes ofte man kan komme til at ramme en sådan udløser - og så får et SPARK i ryggen af stoles ryg, der truer med at smide en over i computeren. Ikke yndefuldt. Få en der ikke er let at udløse
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)