For mange posts med de samme "good guys"?
Kim T Skrev:Pjat, i hvilken verden ville folk springe forummet over pga. det aktuelle emne Icon_rolleyes (for mange ensartede udmeldinger i Good/Bad Guys forummet)
Alt skal ikke være dybt filosofisk og fagligt, der skal også være noget til de overfladiske, kedelige og rygklappende folk som mig Icon_e_wink
At du mener det er tandløst og uinteresant er ikke nødvendigvis andres mening/sandhed, Vi er alle forskellige og det er netop den forskellighed jeg argumentere for.

Jeg har som sagt ikke problem med good guys bad - springer det normalt over, men naturligvis er det ikke helt pjat, at hvis mange springer over, så taber vi lidt på det.
Jeg vil da godt vove den påstand, at jeg synes mange tråde er blevet mere privat chat mellem to personer, end egentlig urforumtråde - og hvor jeg får lyst til at hoppe mere over større dele, simpelthen fordi jeg synes det er indforstået snak mellem 2-3 personer der chatter lidt. (og ja den har ikke noget med good/bad at gøre)

Jeg erkender, jeg søger nyheder, fede billeder, ny information om gamle ure, værker, skiver, serienumre, kvaliteter, også gerne opskrifter på at lave remme eller pudse - justere - reparere ure - gerne hede debatter også - men ikke så meget "Fedt ur er det en keeper" - "ja det tror jeg" - "AHH så er det da den første keeper i mange år" "Jo men jeg er også rigtigt glad for den" - og sådan kan den køre i lang tid (bare som eksempel på typen af chats)

Det har ikke noget med med bedrevidende at gøre, men er blot MIG (og måske visse andre) der ikke er så interesserede men, da flertallet p.t. synes, at det som jeg lidt oplever som personlig chat, er den rigtige form - så er det jo som det er. Jeg ville foretrække PB til meget af det.

Det er så forum som det er p.t., og det må man ha respekt for og leve med. Det skifter fra tid til tid. P.T. er jeg lidt aktiv et par andre steder for at se om det der skulle være mere min stil (ikke bedre men mere min stil) - Om det er det - tja - det er ikke helt let at sige - ser måske ret ens ud mange steder,og så falder mine prioriteter jo bare tilbage på mig selv Icon_e_smile

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

Beskeder i denne tråd
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af hannover_dk - 17-02-2010, 03:50 PM
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af jacob jensen - 18-02-2010, 08:25 PM
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af Tukjær - 19-02-2010, 04:09 PM
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af Tukjær - 20-02-2010, 07:43 PM
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af Tukjær - 20-02-2010, 08:36 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)