17-02-2010, 11:48 AM
Tio Malo Skrev:Lige mine ord, René.Det er altid ok at kritisere, det skader ikke nogen.
Jeg synes at her er alt for mange formaninger om at "hoppe tråden over" hvis stilen ikke passer, når man kritiserer et emne eller indlæg.
Rigtigt nok, man kan ikke altid please alle, men det burde være muligt og accepteret at kritisere.
Men det som du siger/skriver er jo netop at man ikke kan please alle.
Og ja, lige præcis. Det pleaser ikke jer, med de gentagne meldinger ang. good guys herinde.
Meeeeen, det pleaser måske andre, så hvad er problemet
Tio Malo Skrev:Evigt konsensus og rygklapperi leder til et tandløs og uinteressant forum. Så kan alle bare hoppe over de tråde som ikke passer dem, men i sidste ende hopper også nye brugere over hele sitet, mens Good Old Boys bekræfter hinanden om deres status som Good Guys.Pjat, i hvilken verden ville folk springe forummet over pga. det aktuelle emne
Det vil vi vel ikke... ?
John
Alt skal ikke være dybt filosofisk og fagligt, der skal også være noget til de overfladiske, kedelige og rygklappende folk som mig
At du mener det er tandløst og uinteresant er ikke nødvendigvis andres mening/sandhed, Vi er alle forskellige og det er netop den forskellighed jeg argumentere for.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)