For mange posts med de samme "good guys"?
Brusen Skrev:Nej, det generer mig ikke direkte at der er så mange af de samme posts, men et forum er til for at blive klogere på nogle bestemte områder, jeg synes nærmest man bliver dummere og dummere af at læse posts i "good guys/bad guys" Icon_e_confused
/René.

Min pointe er jo netop at man så bare skal springe tråden over. Især hvis man ligefrem bliver dummere af at læse den Icon_e_surprised
Der er masser af tråde som på ingen måde interesser mig og dem skøjter jeg let og elegant henover Icon_e_biggrin
Sværere behøver det vel ikke at være.

Du skriver at et forum er til for at blive klogere. Fint nok, og delvist enig.
Men efter min mening også for at opbygge og vedligeholde de førnævnte relationer.

Det er jo netop charmen ved internetfora, alle har en forskellig indgangsvinkel, hvilket der efter min mening er fint.

Beskeder i denne tråd
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af Kim T - 17-02-2010, 12:02 AM
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af jacob jensen - 18-02-2010, 08:25 PM
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af Tukjær - 19-02-2010, 04:09 PM
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af Tukjær - 20-02-2010, 07:43 PM
Re: For mange posts med de samme "good guys"? - af Tukjær - 20-02-2010, 08:36 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)