14-02-2010, 08:10 PM
Det er jeg enig i hannover jeg vil heller ikke sige det var dyrt for feks. et standart ETA værk eller ligende,eller ligefrem spørge hvad uret har kostet.
Men jeg forklare gerne sagligt hvorfor uret ikke virker for mig feks. at sige at for mig har
denne Breitling en rodet skive det mener jeg ikke der er noget i vejen med.
Det er nemlig et smags spørgsmål og der mener jeg at vi SKAL være forskellige,men der er
for mig langt derfra og til at feks. hagle prisen og værket ned.
Men skal prøve at finde balancen uden at træde på den nye ejer.
jeg har selv prøvet det hvis nogle har spurgt mig om Tom K urene,det er en serie ure jeg bare ikke bryder mig om men der er intet galt i at sige på en pæn måde at det ikke er et ur jeg personlig ville vælge til de penge.
For mig handler det også om at være ærlig,man kan også som du er inde på lade være med at svare hvis man ikke bliver spurgt,den taktik har jeg også brugt et par gange
Men jeg forklare gerne sagligt hvorfor uret ikke virker for mig feks. at sige at for mig har
denne Breitling en rodet skive det mener jeg ikke der er noget i vejen med.
Det er nemlig et smags spørgsmål og der mener jeg at vi SKAL være forskellige,men der er
for mig langt derfra og til at feks. hagle prisen og værket ned.
Men skal prøve at finde balancen uden at træde på den nye ejer.
jeg har selv prøvet det hvis nogle har spurgt mig om Tom K urene,det er en serie ure jeg bare ikke bryder mig om men der er intet galt i at sige på en pæn måde at det ikke er et ur jeg personlig ville vælge til de penge.
For mig handler det også om at være ærlig,man kan også som du er inde på lade være med at svare hvis man ikke bliver spurgt,den taktik har jeg også brugt et par gange
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)