13-02-2010, 05:51 PM
Baun Skrev:Baun Skrev:jacob jensen Skrev:jeg mente bare som jeg læste dit indlæg at Omega nærmest var de eneste der tog kampen mod krystallerne op ved at prøve en hel masse.
Jeg kender ikke så meget til hvad andre end Omega gjorde, men der er sikkert nogen der har gjort noget.... men umiddlebar falder det mig kun ind at nævne Bulova for deres elektriske ure....
Men er det ikke en kensgerning at vinderne her blev de de krøb-i-ly?
Det kunne være en fin drejning af denne tråd, hvis vi kunne få oplyst hvad de mange store brands faktisk gjorde i 70'erne - og hvordan de redede skindet!
AP
PP
Rolex
Zenith
IWC
JLC
Panerai
hvem ved noget om dette?
vh baun
Willy - istedet for at tale dårligt onm bestemte urmærker ville det være befriende, hvis du lige kunne bruge dit formidable intelekt til at scanne nettet og svare på ovenstående![]()
vh Baun
Citat:Hi Baun,i do not just criticize certain brands.I criticize them all,if i think they need to be criticized.I have given my opinion on Rolex and IWC as you well know in the past on this blogg.The word soon spreads in the car and watch market if you make a bad product.Even if your name is Patek or Rolls Royce.I may prefer certain brands,but i would not try to fight for them if they made a bad product.Can i ask you,when did you last criticize a Omega model.
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)