13-02-2010, 05:32 PM
Ja det er lidt det jeg mener. Ikke at der ikke er grund til at være skeptisk mange gange, men de var jo oppe mod mange andre fabrikker, som næppe bare lagde sig ned og var ligeglade. PP, Zinith, Movado, Longines, Rolex og hvad ved jeg - ville nok ikke lade Omega styre det. Selve tabellen kan ses mange steder. - men Ja jeg mener lidt som Baun, at hvis man er skeptisk, så er det ofte berettiget - men så må man selv tage tiden og grave noget op der viser det er forkert - så man kan begrunde. Den med skeptisk bare fordi det godt KUNNE være sådan - over lader jeg til politikkerne - eller graver selv noget der måske kan overbevise frem
Cosc er jo ikke ejet af Omega, men skabt i 1973 af 5 uafhængige Schweizer kantoner som non-profit organisation.
Her kan man i øvrigt se at i 1971 var Rolex dem med flest certifikater - for whatever that is worth
vh
Cosc er jo ikke ejet af Omega, men skabt i 1973 af 5 uafhængige Schweizer kantoner som non-profit organisation.
Her kan man i øvrigt se at i 1971 var Rolex dem med flest certifikater - for whatever that is worth
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)