13-02-2010, 02:03 PM
Flot indlæg Geodoc - som vanligt. Naturligvis gjorde også andre en del af at komme videre fra Quarts-krisen. Rolex var vel den bedste til ikke at blive hårdt ramt - FLOT klaret - de fleste andre fumlede, herunder Omega, men jeg er helt enig i at Omega er et mærke som er kommet flot ud på den anden side, nok bl.a. takket være deres brand-name værdi og størrelse.
Caliber 2500 er absolut ikke bare en ETA som uændret er lagt i Omega. Omega med f.eks. og specielt - 2500 - og IWC er blandt de der foretager flest ændringer på deres ETA. Omega har det jo nok lidt nemmere. De er ikke omfattet af ETA regler om generelt kun at levere færdige Ebauche nu om dage, og ikke længere delkits - da Omega og ETA jo er familie, og de nye nul-kits regler gælder UD af swatch group - og her mener jeg at der indtil videre er en undtagelse i IWC, som stadigt kan købe kits og foretage deres ændringer
vh
Caliber 2500 er absolut ikke bare en ETA som uændret er lagt i Omega. Omega med f.eks. og specielt - 2500 - og IWC er blandt de der foretager flest ændringer på deres ETA. Omega har det jo nok lidt nemmere. De er ikke omfattet af ETA regler om generelt kun at levere færdige Ebauche nu om dage, og ikke længere delkits - da Omega og ETA jo er familie, og de nye nul-kits regler gælder UD af swatch group - og her mener jeg at der indtil videre er en undtagelse i IWC, som stadigt kan købe kits og foretage deres ændringer
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)