13-02-2010, 11:08 AM
jacob jensen Skrev:Tænkte godt at du ikke var helt uenig med Gedoc Baun
Jeg er helt enig ja.
Jeg er også enig i at de der kom bedst ud af krisen i 70'erne var dem som "gik i læ i stormen" ikke de der byggede vindmøller.
Sådan går det somme tider. Det er ikke det der bringer udvikling og fremskridt, men overlevelse
Man siger jo også at al modstand man overlever øger styrken bagefter. Jeg synes personligt at Omega har vist mange gode og nye takter siden 1993. Faktisk har jeg lidt svært ved at se at nogen har gjort mere og bedre i den periode.
Omega er endnu ikke tilbage i fortidens storhed, men Omega Seamaster 300 prof., Omega BA, Omega PO, Co-axial værkerne og den nye 8500 serie er gode skridt på vejen. Det lover godt for fremtiden.
Det er rigtig mange Omega købere enig med mig i - og brandværdien stiger - og køberne betaler mere og mere for det. Derfor fik man også mere ur og mindre brand da man købte et Seamaster prof for 10 K for 10 år siden end man får, når man køber et Seamaster 300 prof. idag for ?? 17-18 K - men man får mere brand!
Men man får da stadig et pænt og nydeligt ur, som er godt på vej til at blive en moderne klassiker - Bond uret!
vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)