11-02-2010, 02:08 PM
Baun Skrev:Wake up.....Tak Baun, for dit overordentligt engagerede indlæg, der sætter passionen fri af en ubehagelig spændetrøje.
Med de penge vi giver for luksus ure bliver vi da alle snydt så det driver.
Det er da uanset om vi køber Breitling, IWC, Rolex eller Omega - og jo mere brandværdi et mærke har - jo mindre ur får du for pengene.
Men det er ok - det er kærlighed, det er passion, det er engagement, det er tosset men det er dejligt.
Det har intet med fornuft, objektivitet eller nøgterne vurderinger at gøre.
Det er derfor vi er urtosser, nørder og passionerede samlere.
Ødelæg ikke det med forsøg på tåbelige facts og nøgterne vurderinger - for det eneste der kommer ud af det er udsagn som: "De andre, som kan lige Breitling og Tag Heuer har intet forstået, mens jeg, der holder af Rolex og IWC, har forstået det hele meget bedre"! Det er noget af det sørgeligste man kan høre på!
Jeg er til gamle Omegaer (hvis nogen skulle være i tvivl) - det er ikke fornuftigt, men det er noget af det bedste der er hændt mig indenfor de sidste 10 år - efter drengene flyttede og pengene var til at lege med den hobby! Hvis nogen har lyst til at prøve at ødelægge det, opfatter jeg det bare som ..... unødvendigt, ligegyldigt, lidt manglende høflighed og respekt.
vh baun
Med venlig hilsen - Geodoc

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)