Foretrukne ur mærke og hvordan passionen begyndte
Min vej med urene begyndte med at jeg fik et Seiko dykkerur til 2500 kr da jeg var omkring 14 år gammel,en formue syntes jeg og jeg mente det måtte være toppen.

Det gik jeg med i mange år og var og er stadigvæk glad for det, men så læste jeg om og så på Omega (der hvor jeg købte Seikoet forhandlede de også Omega)

Så deres Seamaster og det var jo flot så da jeg var ca 26 år købte jeg en 2254er med batteri,som afløser for Seikoet.

Efter en tid med det "opdagede keg "aut. værker",læste om bedre ure og Oris et i Feinschmecker blad faldt for deres diver design og så lavede de kun ure med aut. værk Icon_cool

Så som ca 31 år gammel røg mit Omega i en handel med Bjarne (My Watch) hvor en Oris Coste 2000m (deres smukkeste diver) kom med mig hjem

Havde også læst om JLC i nævnte blad,og da jeg "opdagede" forummet og snakkede med HG nævnte han nævnte det mærke jeg ikke kendte igen,læste om det og var SOLGT Icon_cool

JLC er "mit" mærke da jeg syntes det rummer ALt det urmærke skal rumme,men Oris
har også en særlig plads i mit (ur)hjerte

Dog får jeg nok aldrig et igen da jeg i dag lægger meget vægt på in-house
laaangt indlæg sorry Icon_redface
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Ynglingsmærke og hvordan passionen begyndte - af jacob jensen - 09-02-2010, 07:27 PM
Re: Ynglingsmærke og hvordan passionen begyndte - af willy - 09-02-2010, 08:44 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)