Foretrukne ur mærke og hvordan passionen begyndte
Seiko er mit foretrukne mærke. De laver både traditionelle mekaniske ure, quartz ure og springdrive ure. Producenten dækker inden for hver værk-kategori samtlige prissegmenter, og det gør Seiko med udelukkende inhouse værker i samtlige deres ure. Seiko har tradition for at udvikle eksisterende værker, som f.eks. ved for ganske nylig at have re-lanceret det mekaniske HiBeat værk med små og essentielle forbedringer, for bl.a. øget slidstyrke og mindsket serviceniveau. Samtidig, så er Seiko innovative i deres udvikling af værk-teknologien, og her bør springdrive nævnes. Selv om det naturligvis kan debatteres, så er værket ret beset er et mekanisk værk, hvor præcisionen, som jo altid har været det mekaniske værks achilles-hæl, er styret af elektronik for optimal præcision. Seiko kombinerer herved eksisterende teknologier i ny form og agerer innovativt i markedet.

Min interesse for Seiko blev vakt, da jeg som nybagt ur-tosse ikke havde så mange penge på lommen, og alligevel gerne ville have god værdi for mine penge. Seiko lå så lige til højrebenet, og jeg har endnu ikke fundet et bedre ben at sparke med, selv om venstre ben forsøger sig gang på gang Icon_e_wink Icon_razz Venstre ben får dog også lov, man skal jo ikke blive for et-benet Icon_e_smile

İmage
De venligste hilsner, John
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Ynglingsmærke og hvordan passionen begyndte - af Joepete_phpbb3_import15783 - 09-02-2010, 03:22 PM
Re: Ynglingsmærke og hvordan passionen begyndte - af jacob jensen - 09-02-2010, 07:27 PM
Re: Ynglingsmærke og hvordan passionen begyndte - af willy - 09-02-2010, 08:44 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)