Så har Rolex scoret Caroline W.....
Sub'erman Skrev:Der må da være en eller anden, som lige har et billede af Carolines ur på hendes arm??
Tvivler der findes billeder underligt nok, Rolex kommer vel givet med det, på påp hendes egen twitter skrive3r hun blot her for nyligt at hun skal få et billede af uret på twitter, så snart hun har batteri nok på telefonen Icon_e_wink
Nå ud over at aftalen jo har været forhandlet et stykke tid (blev offentliggjort i samtlige aviser, at de forhandlede i December - så er det jo ikke kun lige et ur der ligger i det. Det er som jeg forstår det en stor samlet sponsor insdsats - som de før har haft med ex Bjørn Borg og Pete Sampras tidl. var prominente deltager og hvor Andy Roddick, Justine Henin og Ana Ivanovic idag er på Rolex sponsorliste. Iflg aviserne skal Caroline først og fremmest markedsføres som spydsspids for dem på det Skandinaviske marked, men også hendes finale plads ved US open har naturligvis åbnet for et stor sponsorat.
Det skal nok virke, Caroline er ret god til at vise uret i position - her et tidligere, og der skal nok ikke så mange store billeder i de internationale aviser - med et Rolex datejust diamant skive på - før end det kan være en god aftale for begge:
İmage

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Så har Rolex scoret Caroline W..... - af Mr. Korsbek! - 30-01-2010, 02:49 PM
Re: Så har Rolex scoret Caroline W..... - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 30-01-2010, 04:12 PM
Re: Så har Rolex scoret Caroline W..... - af jacob jensen - 30-01-2010, 08:25 PM
Re: Så har Rolex scoret Caroline W..... - af hannover_dk - 31-01-2010, 02:09 PM
Re: Så har Rolex scoret Caroline W..... - af Mr. Korsbek! - 31-01-2010, 09:10 PM
Re: Så har Rolex scoret Caroline W..... - af Tukjær - 31-01-2010, 09:44 PM
Re: Så har Rolex scoret Caroline W..... - af Mr. Korsbek! - 01-02-2010, 12:20 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)