30-01-2010, 12:11 AM
morgan Skrev:ok, det er bare så åbenlyst at det er en bande der laver de her. Hvad laver politiet ???!Du har sikkert et formål med at næsten give skylden for det sidste røveri på politiet - eller en viden om at de sidder med hænderne i skøddet
4 high-end røverier på 2 mdr.
M
Vi skal sikkert igen høre at det er åbne grænser eller EU som er skyldige
Grænserne har været åbne længe før schengen - trafikhastigheden vanskeligjorde andet - ingen lande - heller ikke UK eller Schweiz som har lukkede grænser, er fri for den slags -eller har bevisligt mindre af det, det kan græsepoliti/told ikke forhindre
Min gæt er, at politiet har fokus på dette og i høj grad leder efter en åbning, men det er jo ikke lige sådan at de har kræfter til at beskytte alle privat ur eller smykkebutikker - eller banker - så skyd bare på politiet - men kom lige med din forkromede løsning - gerne en som ikke bare tilfredsstiller den indre svinehund, men som også virker i praksis - til løsning af problemet. Tag gerne alle konsekvenser af dit forslag til løsning med tak
Jeg er lige så rasende som alle i andre over den slags, og hader det uanset det er danske, eller som alt for ofte udenlandske der gennemfører den slags - men løsningen er ikke at ville dræbe globaliseringen. Kom med konkrete forslag - eller lad være med at skyde på politiet i tide og utide i et urforum. Den seneste måned har budt på mange forslag til privatisering af politiets opgaver herinde fra.
Mine protester mod det, har ført til at jeg er blevet beskyldt for at holde hånden over/under forbrydere. Aber doch forum und hr Moderator
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)