Deep Sea - Extra links
Ja og nej. Jeg har skaffet mig to led, hvilket har loest problemet med at jeg sidder og taber uret paa arbejde. Men det at dykker ledet overhovedt kan aabnes ufrivilligt naar glide-lock'en er i de ydereste positioner ser jeg som en afgoerende design fejl. 99% af de ure der bliver solgt kommer nok aldrig ud at dykke. Men skulle man vaelge at tage uret paa uden paa en 3 mm vaaddragt, saa kan mange undgaa at skulle bruge dykkerledet, men blot koere glide-lock'en lidt ud. - Der opstaar problemet. Uanset om der skal meget eller lidt kraft til, saa er du i en situation hvor aabningen af dykkerledet er ude af din egen kontrol.

Naar man har et ur uden paa en vaaddragt saa vil man ofte have det til at sidde stramt. - Der kommer noget af det traek der skal til. Diameterne er stor, saa den kan maaske enda glide lige af haanden, naar foerst ledet er aaben.

Til andre der har en Deep Sea, proev at koere glide-lock'en helt ud, og saa proev at braekke den "forkerte vej" i forhold til rundingen omkring haandledet og se hvad der sker? - pop!

MVH
Jacob
Svar

Beskeder i denne tråd
Deep Sea - Extra links - af JAH - 23-01-2010, 02:19 PM
Re: Deep Sea - Extra links - af hannover_dk - 23-01-2010, 02:49 PM
Re: Deep Sea - Extra links - af JAH - 23-01-2010, 06:58 PM
Re: Deep Sea - Extra links - af JAH - 25-01-2010, 02:16 PM
Re: Deep Sea - Extra links - af JAH - 26-01-2010, 11:54 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)