14-11-2012, 02:13 PM
Hedegaard Skrev:Jeg kender skam fint til "retningslinierne" omkring meter henvisninger på urene... dog er jeg dog pt i besiddelse af et AP som kun kan klare 50m og det har da både været med i bad og været vasket under vandhanen... Og er da heller ikke overhovedet nervøs for, at det ikke skulle være tæt nok til det (dog vil jeg dog ikke tage ud og svømme med det)Jeg ville ikke gå i bad med det uden en trykprøve trods alt (selvom det jo nok er brusebad, men der løber vandet jo lige mod kronen, som ofte kan være svagt sted). Det klarer det jo tydeligvis og det gør sikkert en del 50 m ure, men jeg ville nok ikke tage risikoen for vand i min AP, for det er virkeligt noget af det som kan koste, men skal man kende tiden når man er i bad, så skal man jo
Dit udsagn om, at du ikke vil tage ud at svømme med det (50 meter vandtæt) siger jo så alligevel lidt om det point - at mærkningen ikke er den mest nyttige er verden, og at det er urfabrikkerne der kunne ændre det hvis de ville
Spray proof (or whatever)
Surface swimming and bath
Snorkel diving
Scuba diving
Saturation diving
kunne stå på bagsiden og fabrikkerne stå inde for det i 2 år - efter hver trykprøving (de ville nok kunne skære det ned til 3)
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)