Dobbeltkapslet guldur - mærke og vurdering
#29
Det lyder som en fair pris de er nået frem til. Min oplevelse med forsikringer er også, at de er fair. Det er soleklart, at hvis der er noget som helst i ens "historie" som ikke rigtigt virker sandsynligt (12 patek ure nappet fra mit kollegieværelse), så springer kæden af, men hænger tingene sammen, så er forsikringer generelt ganske indstillede på at behandle kunderne ordentligt.
Jeg havde et indbrud i sommerhuset en gang. Fik erstattet det stjålne, og først 6 mdr efter skulle jeg lige ha kikkerten og se et underligt skib ude på havet - væk var den fra sin krog. Jeg ringede til forsikringen og beklagede jeg havde overset kikkerten. 2 dage efter var beløbet på min konto (Alm. brand)
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar


Beskeder i denne tråd
Dobbeltkapslet guldur - mærke og vurdering - af Jacob Linvald - 07-12-2009, 12:48 PM
Re: Dobbeltkapslet guldur - mærke og vurdering - af Jacob Linvald - 07-12-2009, 02:09 PM
Re: Dobbeltkapslet guldur - mærke og vurdering - af Jacob Linvald - 23-01-2010, 12:12 PM
Re: Dobbeltkapslet guldur - mærke og vurdering - af hannover_dk - 23-01-2010, 02:53 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)