Dobbeltkapslet guldur - mærke og vurdering
#27
Kære alle sammen

Jeg må sige, at jeg er blevet meget overrasket over den enorme interesse, viden og respons, der er kommet på mit indlæg.

Hvis man er stor ur-entusiast, må det være et helt fantastisk forum at kunne deltage i - det må I værdsætte!!!???

For at følge lidt op på min historie: På grundlag af jeres mange forslag, har jeg søgt noget mere på nettet og har været inde i nogle butikker. Da det desværre ikke er lykkedes mig at identificere mærke og model på uret, har det ikke været muligt at få flere eller bedre oplysninger end dem jeg har fået fra jer.

Vi er dog blev behandlet meget fint af vores forsikringsselskab (Codan) og jeg er af den helt klare overbevisning, at Codan kunne have nægtet os erstatning som følge af manglende dokumentation. Alligevel har vi fået kr. 5.000,00 i erstatning, hvilket formentlig beror på en samlet vurdering af lødigheden af vores oplysninger om både uret og de andre stjålne genstande, som vi har kunnet dokumentere noget bedre.

Jeg kunne forstå på taksatoren, at når der er tale om et gammelt ur, erstatter de som udgangspunkt genanskaffelsesprisen, men det er nok altid en god idé at kontrollere forsikringsvilkårene, der jo kan variere noget fra selskab til selskab.

Tusinde tak for jeres store interesse og hjælpe!
Svar


Beskeder i denne tråd
Dobbeltkapslet guldur - mærke og vurdering - af Jacob Linvald - 07-12-2009, 12:48 PM
Re: Dobbeltkapslet guldur - mærke og vurdering - af Jacob Linvald - 07-12-2009, 02:09 PM
Re: Dobbeltkapslet guldur - mærke og vurdering - af Jacob Linvald - 23-01-2010, 12:12 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)