21-01-2010, 08:17 PM
Uret er bestemt ikke det største, som jeg har haft. Til gengæld er det utrolig velproportioneret, synes jeg, idet tykkelse, bredde, højde og vægt giver et flot og robust helhedsindtryk, uden det bliver for meget. Uret er meget behageligt at bære på håndleddet, og det tilskriver jeg helt klart den vellavede gummirem, som er både kraftig, blød og lige i øjet ifht uret
Jeg er, ligesom du, John, meget imponeret over finishen, hvor især de røde tal på inderringen spiller flot sammen med de røde visere og den røde skrift. Urkassen er også meget smukt finisheret, idet der er både blanke og satinerede overflader, ligesom horn og kanter er smukt afrundede for optimal komfort. Bagkassen, dén er jeg helt vild med
Jeg blev lidt overrasket over lume-detaljen i viserne, hvor jeg synes, at det ser meget sofistikeret ud, at visernes kanter også er appliceret med lume-materiale - fin detalje, når man nu er lume-freak

P.S.: Urets horn har netop fået lidt nænsom opmærksomhed, så de nu står smukke og blanke til de satinerede flader
Claus, til lykke med Ananta´en
Jeg synes, at du har fanget Katana-inspirationen smukt på dit sidste billede

P.S.: Urets horn har netop fået lidt nænsom opmærksomhed, så de nu står smukke og blanke til de satinerede flader
Claus, til lykke med Ananta´en
De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)