16-01-2010, 03:24 PM
lajzen Skrev:utrolig at nogle herinde faktisk tager hånder over sådan en fupper kal og vil beskytte ham![]()
Føler med dig Joe og håber du får dine penge retur
Skudt helt og aldeles forbi !!!
Men der er forskel på, hvordan man ville vælge at håndtere situationen ! For mit vedkommende, holder jeg mig indenfor lovens rammer og ønsker ikke i en sådan situation at føje spot til skade og udsætte mig selv for at blive beskyldt for selvtægt/lovovertrædelser !!
Og at tro, at man kan møde op på mandens adresse og høfligt, pænt og med succes kræve sine penge tilbage, uden at benytte sig af trusler eller truende adfærd er i mine øjne en smule naivt ................ en naivitet man vel egentlig med større ret kunne tiltro en "hippie tree hugger" !!
OG at ville rejse til Bornholm og samtidig tro på, at man både ville få sine penge OG sine rejseomkostninger dækket, uden at gøre brug af trusler eller truende adfærd er på grænsen til det troværdige !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)