15-01-2010, 07:47 PM
Lad mig komme med et par eksempler.
En person låner til til en f.eks bil af en forhandler og glemmer at betale og tager ikke sin telefon,så kan man tage ud til personen når der er stor chance for at bilen er hjemme med en nøgle(ekstra nøgler forekommer tit i den slags billån) og man køre derfra med "sin" bil.
Man kan også tage ud og til en skyldner og være pantelåner til man ser sine penge vi
har alle som regel noget matrielt vi holder af.
Begge metoder er ikke lovlige og for små beløb ville jeg heller aldrig gøre
det,men jeg har oplevet og mener ikke at politiet altid kan hjælpe en.
Men det er jo altid op til en selv hvordan man vil løse sine problemer,men jeg er IKKE en person der smider om mig med trusler og vold hvis folk skylder mig penge.
Men skylder folk mig vil jeg også have mine penge
og nej jeg har ingen planer om at gå ind i incasso branchen John
En person låner til til en f.eks bil af en forhandler og glemmer at betale og tager ikke sin telefon,så kan man tage ud til personen når der er stor chance for at bilen er hjemme med en nøgle(ekstra nøgler forekommer tit i den slags billån) og man køre derfra med "sin" bil.
Man kan også tage ud og til en skyldner og være pantelåner til man ser sine penge vi
har alle som regel noget matrielt vi holder af.
Begge metoder er ikke lovlige og for små beløb ville jeg heller aldrig gøre
det,men jeg har oplevet og mener ikke at politiet altid kan hjælpe en.
Men det er jo altid op til en selv hvordan man vil løse sine problemer,men jeg er IKKE en person der smider om mig med trusler og vold hvis folk skylder mig penge.
Men skylder folk mig vil jeg også have mine penge
og nej jeg har ingen planer om at gå ind i incasso branchen John
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)