11-01-2010, 01:30 AM
bjorn_e58 Skrev:Thjaa - hvis vi nu i stedet for "hobby" - det lyder s'gu lidt hobby-agtigtkan tage interesser generelt, så vil jeg da også gerne supplere:
3. Klassisk musik - Mozart og især Bach på CD er store favoritter og opera er en stærkt stigende live interesse. Jeg har vist fire udgaver af Bach's Brandenburg koncerter, jeg har begge Glen Gould's indspilninger af Goldberg Variationerne. Og så kan jeg faktisk ikke huske, hvor mange udgaver jeg har af Bach's Musical Offering, BWV 1079. Det er lige så sublimt som det bedst tikkende urværk. Og google efter 'Goedel Escher Bach' for at se sammenhængen til matematik.
/Bjørn.
Jeg er helt med på den klassiske musik. Specielt Bach og Goldberg variationer, som jeg mener må være noget af det smukkeste der nogensinde er skrevet. Jeg har også bege Goulds indspilninger, men min yndlingsversion er nu Andras Schiffs anden udgivelse med Goldberg var.
Nå, andre interresser.
Ja, altså ikke kun klassisk musik, men også mere generelt. Spille selv guitar, så guitaren må godt have en fremtræden rolle i det musik jeg hører.
Og så er guitarer jo nok min anden hobby. Har efterhånden samlet mig nogle stykke som jeg er rigtig glad for.
Knive - Der er ikke noget så godt som en ordentlig køkkenkniv.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)