09-01-2010, 07:41 PM
Jeg tror også at der er en stor forskel på "almindelige" folk og så folk herinde. Uden at skulle kunde sige mig fri for fordomme og påvirkninger
så tror jeg at folk der deltager herinde generelt har en mere "reel" interesse i urene og ikke i blær eller what ever.
Der hersker vel ingen ueninghed om at hvis menigmand skal vise at det går godt med sit ur, så bliver det et Rolex.
Jeg har et Rolex PÅ TRODS af, at jeg synes at det har "blær" effekten.
Jeg har også et Panerai uden at gå på cafe og lege kendis. (hvis i mødte mig, ville i vide hvad jeg mener
)
Tibage til Jacobs spørgsmål, nej så tænker jeg ikke over hvilke andre folk der bruger et ur tilsvarende mit.
Men samtidig vil jeg heller ikke lægge skjul på at hvis man møder en, der interessere sig for ure og personen bemærker mit og kommentere det
så synes jeg da at det er meget fedt.
Min egen primære grund til at vælge et ur er netop den X-faktor som der er nævnt i en anden tråd.
Hvis uret taler til mig og jeg har finanserne til det, så køber jeg det
Ligegyldig om nogen synes det er blær/kedeligt/wanna bee/udsøgt smag/fornuftigt/high end/low end osv.
Fred og mange ure til alle.....................
så tror jeg at folk der deltager herinde generelt har en mere "reel" interesse i urene og ikke i blær eller what ever.
Der hersker vel ingen ueninghed om at hvis menigmand skal vise at det går godt med sit ur, så bliver det et Rolex.
Jeg har et Rolex PÅ TRODS af, at jeg synes at det har "blær" effekten.
Jeg har også et Panerai uden at gå på cafe og lege kendis. (hvis i mødte mig, ville i vide hvad jeg mener
Tibage til Jacobs spørgsmål, nej så tænker jeg ikke over hvilke andre folk der bruger et ur tilsvarende mit.
Men samtidig vil jeg heller ikke lægge skjul på at hvis man møder en, der interessere sig for ure og personen bemærker mit og kommentere det
så synes jeg da at det er meget fedt.
Min egen primære grund til at vælge et ur er netop den X-faktor som der er nævnt i en anden tråd.
Hvis uret taler til mig og jeg har finanserne til det, så køber jeg det
Fred og mange ure til alle.....................
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)