08-01-2010, 11:28 PM
Stenbukken Skrev:Kan jeg få dig Mr. Korsbek til at uddybe det med at Rolex mangler udvikling i forhold til prisen?
Jeg synes at de i rigtigt mange år har lavet ure som ligner hinanden rigtigt meget. Ikke at der er noget galt med det, men det er jo billigere at lave så mange ure ad gangen som de gør.
Jeg ved godt at de her de sidste par år er kommet frem i skoene, hvilket jeg synes klær dem rigtigt godt. Som jeg også skrev, så synes jeg at deres DeepSea er super fedt, men kan igen ikke se den høje pris i forhold til hvad man får mere. Jo man får en keramisk krans, men hos andre koster det ikke mange håndøre mere med den keramiske krans........
Mht. deres værk, som jo er en rigtig arbejdshest, synes jeg bare der er lavet så mange af dem, at det ikke burde koste en hel bondegård, også selvom der er tale om In-House.
Det skal siges at jeg vil kunne sige det samme om mange mærker, men du spørger til Rolex.
Og jeg vil selv kunne købe et, hvis uret er det rigtige og pengepungen var til det. Så ville jeg være ligeglad med prisen, hvilket jeg generelt er med ure. Man skal købe det man kan lide og være glad for det.
Jeg bruger mine billige ure langt mere end de dyre, men dette skyldes ikke prisen, men bare at jeg synes de er fede........., hvilket I mine øjne er det vigtigste.
Ved ikke om jeg fik svaret, men det er min holdning - en holdning som sikkert bunder i, at jeg ikke er særlig konservativ anlagt.
Og tak for rosen.....
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)