06-01-2010, 08:08 PM
Tio Malo Skrev:Citat:Der er RIGTIG mange der "handler ure" uden at købe noget som helst. Det er tit de samme der gør det, spøre om det ene og andet, jeg tror det er dem sælgerne er træt af, hvor de vil ha 20 nye billeder, så sender man dem og høre INTET selv om uret er 100% i stand.
Det er naturligvis ikke alle, men der er en del som er meget useriøse og bare skriver for at skrive??Citat:Jeg sender ALTID højtopløselige billeder, og gerne mange af dem, hvis jeg bliver spurgt. Men sjovt nok det er de færreste som ender op med at købe alligevel. Ikke at jeg derfor vil konkludere at dem som vil have flere billeder, er useriøse. Men de er nok meget i tvivl, og vil derfor se mere....
Sælger man noget vintage / ellers kompliceret som kræver mængder af højopløsningsbilleder, er det OK.
Men det er ikke den slags handel, både Micki og Claus taler om.
Og ret har de; de her "købere" for f. eks. en gammel Datejust for 9K som vil studere gigabytes af nærbilleder vil adrig købe. Hvorfor gør de det så ? Bare jeg vidste, - personligt tror jeg på det at der er rigtigt mange mærkelige typer derude som mangler livsindhold.
Hilsen John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)